Klanttevredenheid
Klanttevredenheidsonderzoek
Kwaliteitsverbetering in de zorg hangt sterk af van de tevredenheid van de cliënten. In Nederland hebben we sinds 1990 duidelijke afspraken gemaakt over het kwaliteitsbeleid in de zorg. Dat betekent dat zorgaanbieders systemen invoeren om kwaliteit te waarborgen en inzichtelijk te maken.
Voor ons bij Fysiotherapie Scheperpark is jouw tevredenheid een goede graadmeter voor de kwaliteit van onze dienstverlening. Daardoor krijgen we belangrijke informatie om bijvoorbeeld ons beleid te vormen en de zorg te verbeteren.
We monitoren continu de tevredenheid van onze cliënten. Dat doet ZorgDNA voor ons. Dat is een onafhankelijk bedrijf. Zij werken met een PREM vragenlijst. Deelname is vrijwillig, maar we waarderen het enorm als je hieraan meedoet. Je fysiotherapeut vraagt je om deel te nemen aan deze enquête. Na afloop van je behandeltraject (na 15 behandelingen of bij een chronische indicatie na de 22e behandeling) krijg je de enquête per mail. Het invullen kost je zo’n 10-15 minuten en gebeurt anoniem.
We gebruiken je feedback om onze diensten, producten en service te verbeteren, met als uiteindelijk doel de zorg in Nederland transparant en inzichtelijk te houden.
Contactgegevens
Fysiotherapie Scheperpark
Boermarkeweg 50d
7824 AA Emmen
fysiotherapiescheperpark.nl
info@fysiotherapiescheperpark.nl